Wednesday, January 11, 2006


And I love my sister Lord knows how I've missed her She loves me And she knows I won't forget And sometimes I get jealous Of all her little pets And I get lonely, but I ain't that lonely yet

No ha sido un mal día. Comí pez. En casa.
Dije que hoy vería Maid In Manhattan, pero creo que no tengo fuerzas para una peli tan mala. Quizá sea día de Return of the King. No sé, no sé.
Ponen Lost en américa hoy, malditos cabrones suertudos que viven allí (sólo porque ven Lost dos días antes que yo).
En la calle había alguien tocando en la trompeta Can't Take My Eyes Off You, se oía en la lejanía míticamente. Me he acordado de Sean Moore y parecía que la ciudad molaba.
Echo de menos a Leyi. En la comida no sabía qué hacer con las huevas.
JA JA no tiré la basura ayer Lama! Como desafío. Lo haré hoy.

X-Ray Spex - I Can't Do Anything

I can't write
And I can't sing
I can't do anything
I can't read
And I can't spell
I can't even get to hell
I can't luv
And I can't hate
I can't even hesitate
I can't dance
And I can't walk
I can't even try to talk

Freedom tried to strangle me
With my plastic popper beads
But I hit him back
With my pet rat
Yeah I hit him back
With my pet rat

No comments:

Post a Comment